تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

  • ۰
  • ۰

آآبگرمکن خورشیدی کویل دار  جزو آبگرمکن های نوع ترموسیفون لوله خلاء است که علاوه بر گرمایش آب مصرفی، قابلیت گرمایش محیط و تامین آب گرم پرفشار را دارد. با توجه به دارا بودن کویل مسی جهت گرمایش هر چه سریع تر آب مصرفی به آبگرمکن های خورشیدی کویل دار معروف شده اند. کویل مسی موجب می شود آب سرد وارد شده با سرعت بیشتری افزایش دما پیدا کرده و خارج شود. به همین دلیل قابلیت تامین آب گر پر فشار و گرمایش محیط را دارد.

نحوه ی عملکرد

نحوه ی عملکرد آبگرمکن خورشیدی کویل دار به گونه ای است که آب سرد وارد مخزن اصلی دارای کویل مسی می شود و پس از گردش در کویل مسی به وسیله ی آن گرم شده و به سرعت خارج می شود . بالا بودن سرعت تامین آب گرم مصرفی از خصوصیات بارز این دستگاه می باشد. فشار آب ورودی و خروجی برابر فشار آب شبکه می باشد و در نتیجه مشکل کم بودن فشار آب خروجی در این مدل وجود ندارد. مکانیزم کلی آبگرمکن های خورشیدی شبیه هم هست و فقط در طریقه ی گرم کردن با هم تفاوت دارند.

  • ۹۸/۰۱/۲۹
  • bermou company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی