تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

  • ۰
  • ۰

آبگرمکن برقی برمو

گروه صنعتی برمو تولید کننده و ارائه کننده انواع تجهیزات و دستگاه های حرارتی و برودتی از سال ۱۳۶۳ در خدمت مصرف کنندگان و همکاران در حوزه ی استفاده و فروش این دسته از کالا ها می باشد. هم چنین این واحد صنعتی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان آبگرمکن برقی در ایران شناخته شده است. گروه صنعتی برمو مفتخر است که با سالها تجربه موفق به پیشبرد صنعت کشور و رفع نیاز های هموطنان گردیده است.
کلیه ی هم وطنان در سراسر کشورمی توانند به جهت خرید آبگرمکن چه به صورت عمده و چه به صورت خرده از طریق واحد فروش این شرکت اقدام نمایند در سریع ترین زمان ممکن محصول انتخابی خود را دریافت نمایند.

لیست محصولات آبگرمکن های برقی و آبگرمکن گازی گروه صنعتی برمو

آبگرمکن های برقی زودجوش، دارای ولوم تنظیم دما و دارای عمق کم جهت صرفه جویی در فضا
آبگرمکن های دیواری برقی مخزن دار تولید شده در ظرفیت های مختلف، دارای عملکرد تمام اتوماتیک
آبگرمکن های برقی ایستاده تولید شده در انواع ظرفیت ها بر اساس سفارش مصرف کننده، دارای ترموستات ایتالیایی
آبگرمکن های گازی ایستاده، مجهز به ایمنی قطع هوشمند گاز، تولید شده در ظرفیت های مختلف
آبگرمکن های گازی دیواری مناسب به جهت استفاده در ادارات، آرایشگاه ها، منازل و …
فروش انواع آبگرمکن خورشیدی در ظرفیت ها و مدل های مختلف، دارای نصب سریع و بدون محدودیت، دارای تمامی استاندارد های ایمنی و محیط زیست

موارد مصرف از آبگرمکن دیواری برقی برمو


استفاده در ویلاها: ویلاها و باغ هایی که عموما در خارج از شهر هستند، امکان دسترسی به گاز شهری را ندارند به جهت تامین آب گرم بهداشتی خود بهتر است از آبگرمکن های برقی بهره ببرند.
استفاده در کانکس ها: کانکس ها به علت اینکه مدام در حال جا به جایی هستند امکان اتصال آنها به گاز شهری وجود ندارد به همین علت استفاده از آبگرمکن برقی گزینه ی مناسبی می باشد.
مکان های حساس به آلاینده های زیست محیطی: آبگرمکن های گازی به علت تولید گاز های آلاینده مانند دی اکسید و مونوکسید کربن ممکن است موجب ایجاد حساسیت گردند. به همین علت استفاده از آبگرمکن برقی بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

مزایای استفاده از آبگرمکن ایستاده

مشکلی که بیشتر مصرف کنندگان در سطح کشور با آن رو به رو هستند فشار کم آب می باشد و در اکثر اوقات آبگرمکن های دیواری بدون مخزن کم پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان نیست. به همین جهت اگر در مناطقی زندگی می کنید که با مشکل فشار آب رو به رو هستید و آبگرمکن های دیواری پاسخگوی نیاز شما نیستند بهتر است از آبگرمکن های ایستاده بهره بگیرید. ساختار کلی این نوع آبگرمکن ها به گونه ای می باشد که قادر به پاسخگویی در کمترین میزان فشار آب نیز هستند در آبگرمکن های دیواری بدون مخزن عمل جرقه زنی به میزان فشار آب بستگی دارد این در حالی است که در آبگرمکن های ایستاده به علت وجود مخزن فرآیند جرقه زنی به میزان فشار آب وابسته نبوده و به طور مداوم در حال اجرا است. از سوی دیگر اگر تعداد افراد یک خانواده بیشتر از ۴ نفر باشد بهره گیری از آبگرمکن های ایستاده به صرفه تر و موجب صرفه جویی در مدت زمان انتظار به جهت تامین آب گرم می باشد زیرا به اندازه حجم مخزن در همه حال آب گرم مصرفی در اختیار مصرف کننده خواهد بود.

منبع: www.bermou.com

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • bermou company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی