تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

  • ۰
  • ۰

جت هیتر برقی

در حال حاضر احداث مکان ­های صنعتی مانند: کارگاه ­ها، گلخانه­ ها، مرغداری­ ها، سالن­ های ورزشی و ... افزایش چشمگیری داشته ولی همواره با نگرانی هایی مثل ایجاد دمای هوای مناسب با شرایط آن محیط مواجه بوده است. شاید بارها شنیده باشید در مکان‌هایی مثل مرغداری ­ها در فصل سرد و در مواجه با سرمای شدید به علت نبود سیستم گرمایشی مناسب مرغ­ ها تلف شده­اند، یا در اثر استاندارد نبودن سیستم گرمایشی خسارت های زیادی مانند آتش ­سوزی و خفگی به بار آورده است، در نتیجه می­توان گفت که تهیه یک سیستم گرمایشی مناسب یکی از اساسی ­ترین نیازهای راه­ اندازی برای بالا بردن راندمان این مکان­ ها می ­باشد.
امروزه در جهت پاسخگویی به این نیاز اساسی سیستم ­های گرمایشی زیادی از جمله کوره ­های صنعتی، سیستم ­های گرمایش مرکزی، هیترها، جت­ هیترها و ... تولید شده­ اند که از بهترین آن ­ها می­ توان به جت هیترها اشاره کرد. جت هیتر دستگاهی است که انرژی گرمایی موردنیاز برای محیط ­های با مساحت بالا را به راحتی تأمین می­کند و این کار را بر اساس فرایند داغ شدن المنت ­ها و کوره­ ها انجام می­دهد. جت هیتر از بروزترین سیستم ­های گرمایشی متناسب با مکان­ های صنعتی است. این دستگاه در مدل های مختلفی ازجمله گازی، گازوئیلی، برقی و دوگانه سوز موجود می باشند که هر کدام از آن ها با توجه به نیازها و شرایط محیطی مختلف طراحی شده اند.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با جت هیترهای برقی آشنا کنیم.



جت هیتر برقی تولید شده به صورت تمام برقی و المنت دار برای تامین گرمایش محیط از طریق برق می باشد که این نوع هیتر بدون ایجاد آلایندگی و مصرف سوخت قادر به تامین نیاز محیط به دمای استاندارد می باشد.
در جت هیتر برقی در مرحله اول المنت هایی که داخل هیتر تعبیه شده اند، شروع به گرم شدن کرده و بر اثر گرم و روشن شدن آنها گرما هم تولید خواهد شد. در مرحله بعد بوسیله فن هایی که در پشت هیتر تعبیه شده اند، جریان هوای سرد وارد محفظه دستگاه می شود و بعد از عبور کردن از جلوی المنت ها هوای مذکور گرم شده و به محیط بیرون هم گرما می بخشد. هوای گرمی که به این شیوه تولید می شود، کاملا پاکیزه بوده و هیچگونه گاز و ذرات زیان آور ندارد. در این فرایند هیچ گونه اشتعالی رخ نداده و گرمای ایجاد شده در اثر گرم شدن المنت ها تولید و بر اساس جریان هوا به داخل فضای بیرون منتقل می شود. برای همین است که جت هیتر به عنوان یک دستگاه تولید هوای گرم سالم و پاک برای بسیاری از صنایع به خصوص صنایع غذایی که این موضوع برایشان مهم است، شناخته می شود.
  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • bermou company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی