تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

  • ۰
  • ۰

معرفی آبگرمکن خورشیدی فلوتردار


آبگرمکن خورشیدی  فلوتردار یکی دیگر از انواع آبگرمکن های خورشیدی ترموسیفون لوله خلا  می باشد که برای استفاده در مکان هایی که به آب گرم پیوسته نیاز دارند مناسب می باشد. این آبگرمکن خورشیدی در ظرفیت های ۱۵۰ تا ۳۰۰ لیتر عرضه می شوند که شما متناسب با تعداد افراد استفاده کننده و میزان آب گرم مصرفی می توانید مناسب ترین ظرفیت را انتخاب کنید.  این نوع آبگرمکن ها دارای شناور می باشند که برای جایگزینی آب سرد و گرم  باز و بسته است.

ویژگی ها و موارد مصرف


آبگرمکن خورشیدی فلوتر دار برای استفاده در مکان هایی که نیازمند آب گرم پر فشار و پیوسته می باشند، توصیه می شود. این دستگاه دارای تمامی استاندارد های ایمنی و زیست محیطی می باشد. موارد استفاده این دستگاه در مکان هایی مانند مراکز عمومی مثل پادگانها ،حمام عمومی سرویس بهداشتی پارکها و . . . می باشد. این دستگاه دارای کلکتوری با سطح جذب ۲٫۲ متر مربع که ۱۶ شیشه خلا با قدرت جذب بالا بر روی آن نصب گردیده است. جنس موجود در شیشه های خلا آنها را در مقابل یخ زدگی مقاوم ساخته است.  جنس مخزن خارجی  آبگرمکن خورشیدی فلوتردار از فولاد گالوانیزه است که از دو طرف رنگ آمیزی شده و دارای عایق حرارتی فوم پلی یورتان می باشدکه قادر به حفظ دمای اب تا ۷۲ ساعت می باشد.

نحوه ی عملکرد آبگرمکن خورشیدی فلوتردار


نحوه ی عملکرد آبگرمکن خورشیدی فلوتردار این گونه است که آب سرد از طریق لوله وارد مخزن اصلی (فلوتردار) موجود درقسمت بالای ابگرمکن می شود و آب مورد نیاز به وسیله ی کلکتور گرم می شود. هنگام مصرف از آب گرم شناور فلوتر گشوده می شود و آب سرد جایگزین آب گرم مصرف شده، می گردد و نکته قابل توجه این که عملکرد دستگاه ذکر شده به صورت مکانیکی می باشد و می تواند به سهولت در مکان های فاقد برق به فعالیت خود تداوم بخشد.

  • ۹۸/۰۱/۲۸
  • bermou company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی