تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

  • ۰
  • ۰


آبگرمکن ها در انواع مدل های گازی، برقی، نفتی، خورشیدی وجود دارند و همینطور از نظر شکل به دو دسته دیواری و ایستاده تقسیم می شوند. از آنجا که دسترسی به آب گرم مصرفی در منازل و سایر مکان ها از اهمیت زیادی برخوردار است برای انتخاب یک آبگرمکن مناسب باید به نکات خاصی دقت نمود. یکی از مسائلی که هنگام خرید آبگرمکن باید به آن توجه کرد و از اهمیت بالایی برخوردار است ایمن بودن دستگاه می باشد پس باید دستگاهی را انتخاب کنید که به تمام سیستم های ایمنی استاندارد مجهز باشد و دارای شیر اطمینان و کلید حرارتی نیز باشد. گزینه دیگری که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد نوع سوخت آبگرمکن می باشد.

در میان آبگرمکن هایی که وجود دارد نوع گازی آن به دلیل در دسترس بودن انرژی گاز، مقرون به صرفه بودن و همچنین تمیز بودن آن از استقبال بیشتری برخوردار است.


علاوه بر آبگرمکن های گازی آبگرمکن های خورشیدی نیز این روزها متداول شده اند این آبگرمکن ها مقرون به صرفه ترین نوع هستند ولی مشکلی که دارند این است که در فصل زمستان به دلیل کوتاه بودن روزها و ابری بودن هوا نمی توانند دمای آب را بیشتر از 75 درجه بالا ببرند.


همانطور که اشاره شد آبگرمکن ها در دو حالت ایستاده و دیواری طراحی شده اند که باید با توجه به مساحت فضای مورد استفاده آبگرمکنی را انتخاب کنید که جای کمتری بگیرد. آبگرمکن های دیواری یا آنی انرژی کمتری مصرف می کنند و همینطور فضای کمتری نیز اشغال می کنند و بلافاصله با باز کردن شیر آب گرم آبگرم را در اختیار قرار می دهد. در صورتی که میزان مصرف آب گرم شما بالا است بهتر است از آبگرمکن های زمینی استفاده کنید.


  • ۹۸/۰۲/۰۸
  • bermou company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی