تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

تاسیسات حرارتی و برودتی

تولید انواع تاسیسات حرارتی و برودتی

  • ۰
  • ۰

انواع کولر آبی

کولر آبی را می توان به عنوان یک اختراع ایرانی به حساب آورد که تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. کولرهای آبی با توان های مختلفی در بازار ایران عرضه می شود اعدادی که توان کولرهای آبی را اعلام می کنند به ما نشان می دهد که این کولر در زمانی معین قدرت مکش و دمش چه میزان هوایی را دارد. کولرهای آبی به دو شکل پوشالی و سلولزی وجود دارند که مدل سلولزی نمونه جدیدتر کولرهای آبی می باشند و در ادامه به بررسی و شناخت ویژگی های آن ها می پردازیم.


کولر آبی پوشالی:

کولر پوشالی یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین کولرها در میان مردم است. واسط تبخیری که در این مدل کولرها به کار می رود از نوع پوشال می باشد. متخصصان توصیه می کنند برای بالا بردن راندمان این کولرها هر سال پوشال آن ها را تعویض کنید و آن ها را در مجاورت مستقیم آفتاب و فضای بسته که امکان رد و بدل هوا وجود ندارد قرار ندهید.
یکی از معایب این کولرها جذب گرد و غبار به پوشال ها و انتقال آن ها به فضای خانه می باشد اما از مزایای آن می توان به تهیه آسان و قیمت پایین آن اشاره کرد.

کولر آبی سلولزی:

تقریبا تمام ویژگی های کولر آبی سلولزی مانند کولر آبی پوشالی است با این تفاوت که در آن بجای استفاده از پوشال از پد سلولزی استفاده می شود. مزیت استفاده از پد سلولزی این است که به دلیل تراکم بالای این پدها اجازه ورود گرد و غبار را به داخل موتور و در نتیجه به داخل فضای خانه را نمی دهند و همچنین یکی دیگر از مزیت های آن این است که احتیاجی به تعویض هر سال پد آن نیست و تا 4 سال می توان از یک پد استفاده کرد. اگر شما در محیطی با شرایط آب و هوایی غبار آلود زندگی می کنید بهتر است که از کولرهای آبی سلولزی بجای پوشالی استفاده کنید تا مانع ورود گرد و خاک به داخل خانه شود.

  • ۹۸/۰۲/۰۵
  • bermou company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی